Ondersteuning bij dagelijks gebruik

Onze support desk staat voor u klaar en biedt ondersteuning bij dagelijks gebruik.  Werkt een applicatie niet naar behoren? Laat het ons weten en wij kijken graag met u mee zodat u probleemloos en optimaal gebruik kunt maken van uw Zoho ONE softwarepakket

Plan een afspraak

Tips bij meest voorkomende problemen

  • Een integratie (van een Zoho of externe applicatie) werkt niet. Dit kan gebeuren door een verkeerde instelling en/of koppeling, of dat uw wachtwoord is aangepast. Geef dit altijd door aan Apora. Zie ook onze tips voor Zoho implementatie
  • U kunt een bepaalde applicatie, functie of functionaliteit in het systeem niet vinden, of het werkt niet. Wellicht heeft u dan geen rechten om deze applicatie of  functie te gebruiken. Vraag uw Zoho Superadmin om rechten. U kunt dit ook zelf controleren op one.zoho.com / directory / applications

Optimaliseren, verbeteren en bijsturen

Voor elk "Zoho" probleem bestaat een oplossing en Apora denkt graag met u mee. Het gebruik van Zoho ONE is een continu proces van optimaliseren, verbeteren en bijsturen n.a.v. de ontwikkelingen die zich kunnen voordoen, zowel intern (uw bedrijf) als extern (de markt).