Zoho CRM Implementatie

Met behulp van het Zoho CRM ben je in staat om klantrelaties efficiënt te beheren. Wil jij graag gebruikmaken van dit systeem? Dan helpen wij je graag bij de implementatie van  Zoho CRM!  Zoho CRM is relatief eenvoudig in te richten en binnen een organisatie te implementeren. Loop je tegen vraagstukken aan of krijg je graag hulp bij de implementatie van het Zoho CRM? Dan staan onze specialisten voor je klaar!
Plan een afspraak

Tips voor de implementatie van het Zoho CRM

Zoho CRM is eenvoudig aan te passen middels “drag & drop” functies. Zo kun je gemakkelijk verschillende functies in het CRM opnemen. Verstandig is om het CRM steeds met slechts enkele functionaliteiten uit te breiden. Zo blijft het CRM overzichtelijk en kan het team eerst kennismaken met de verschillende functies. Ga goed na welke functionaliteiten in het CRM aanwezig moeten zijn en welke functionaliteiten wellicht overbodig zijn.


Bij de implementatie van het Zoho CRM, raden we aan om een Zoho superadmin binnen de eigen organisatie aan te wijzen. Deze persoon is leergierig en bereid om alles over het Zoho CRM te leren. Zo kan de superadmin ondersteuning bieden aan de overige teamleden. Wanneer de superadmin vragen heeft over Zoho, kan deze persoon altijd contact opnemen met de specialisten van Apora.

Hulp bij de implementatie van het Zoho CRM

Krijg je graag hulp bij het implementeren van het Zoho CRM? Dan bieden onze specialisten je de nodige ondersteuning. We kunnen je advies geven, maar kunnen eventueel ook helpen bij het inrichten van het CRM. Bovendien verzorgen we bij Apora ook trainingen.