Ondersteuning met Zoho Support

Met meer dan 60 applicaties en koppelingen heeft Zoho ONE ontelbaar mogelijkheden. Wij kunnen u helpen met hoe u bepaalde applicaties (optimaal) kunt gebruiken. Daarnaast staat onze supportdesk klaar voor al uw vragen en ondersteuning wat betreft Zoho applicaties, integraties en koppelingen. 

Maak een afspraak

Zoho Ondersteuning

Hoewel Zoho een overzichtelijke interface heeft en zeer gebruiksvriendelijk is vanwege de "drag & drop" en "plug & play" methodes, kan het zijn dat er bepaalde manieren zijn om uw bedrijfsbehoeften nog sneller en gemakkelijker gerealiseerd te krijgen. Ons Apora team werkt er samen met u aan Zoho ONE een goed werkend systeem te maken, aangepast op uw bedrijf, zodat u er weer de gewenste resultaten uithaalt. 

Zoho Supportdesk

Onze Zoho supportdesk staat voor u klaar! Heeft u behoefte aan advies op locatie? Dat is mogelijk, één of meerdere van onze Zoho Consultants komt dan naar u toe. Heeft u behoefte aan advies op afstand? Wij zijn tijdens werkdagen telefonisch (+31 (0)85 888 0116) & per email (support@apora.nl) bereikbaar. Voor uw complexere vragen kunnen wij als Zoho Advanced Partner direct contact opnemen met het Zoho hoofdkantoor. Wij helpen u graag met al uw: 

  • hoe kan ik;

  • waar kan ik; 

  • wat kan ik vragen;

  • eventuele bugs;

  • of andere problemen met bestaande functionaliteiten in uw omgeving.

Zoho Training

Het is ook mogelijk om een Zoho training of workshop te volgen. Wij bieden zowel standaard als op-maat-gemaakte trainingen aan die gegeven worden door een van onze gecertificeerde Zoho Consultants. Meer informatie

 

Haal vandaag al het maximale uit uw Zoho ONE pakket. Wij kijken ernaar uit samen de applicaties te bekijken en u advies te geven hoe u uw applicaties optimaal kunt gebruiken!

Onze support diensten

Ondersteuning bij het implementeren van Zoho

U heeft de keuze gemaakt om Zoho ONE te gebruiken voor de groei van uw bedrijf en wilt op de juiste manier beginnen met het implementeren van de software

Meer informatie

Ondersteuning bij dagelijks gebruik

Werkt een applicatie niet naar behoren? Wij kijken graag met u mee zodat u probleemloos en optimaal gebruik kunt maken van uw Zoho ONE softwarepakket

Meer informatie

Automatiseren met workflow rules

Met de zogenoemde "workflow rules" kunt u automatisch taken toewijzen aan uw Zoho gebruikers, op basis van criteria die in regels en velden zijn gedefinieerd

Meer informatie

Blueprints inrichten

Hoe zorgt u ervoor dat uw salesteam alle leads, suspects, prospects en klanten kunnen bijhouden? En weten ze wat ze moeten doen in elke fase? Hiervoor bestaan blueprints!

Meer informatie

Software beheren vanuit Zoho ONE Admin panel

Bij het inrichten van Zoho ONE hoort ook het instellen van de Admin Panel. Werkt de software of bepaalde applicaties niet meer naar behoren? Waarschijnlijk ligt dit aan instellingen in Zoho ONE Admin Panel

Meer informatie

Bemiddeling met Zoho

Apora is als gecertificeerde Zoho Advanced Partner altijd op de hoogte van de laatste Zoho ontwikkelingen en updates. Vanwege onze korte lijnen met Zoho HQ kunnen wij gesprekken aangaan met Zoho namens onze klanten

Meer informatie

Directe ondersteuning van Zoho experts

Bij Apora krijgt u bij al uw vragen directe ondersteuning van Zoho experts. Wij beschikken over meer dan 20 gespecialiseerde Zoho Consultants

Meer informatie

Zoho Desk

Met Zoho Desk beheert u uw gehele klantenservice, verhoogt u de productiviteit van medewerkers en vergroot u de tevredenheid van de klant

Meer informatie

Instellen van SLAs met Zoho Desk

In Zoho is het mogelijk om bepaalde SLA acties te configureren, zoals de reactietijd, oplossingstijd, escalaties verzenden, tickets opnieuw toewijzen en prioriteiten bijwerken

Meer informatie

Zoho Desk Tickets

Uw ticket naar klanttevredenheid begint bij Zoho Desk! Wanneer uw klanten u benaderen via meerdere kanalen, is het van belang dat uw klantenservice medewerkers deze berichten bijhouden en alle tickets nauwkeurig kunnen beantwoorden

Meer informatie

Zoho CRM implementatie

Bij de implementatie van een nieuw CRM systeem komen we ook weleens problemen tegen. Om de meest voorkomende problemen voor te zijn, leggen we deze uit en geven we u tips voor een succesvolle implementatie

Meer informatie

Zoho Creator Support

Met Zoho Creator maakt u een maatwerkapplicatie voor eigen gebruik, die beschikt over de functionaliteiten om specifieke bedrijfsprocessen te integreren in uw Zoho omgeving

Meer informatie

Zoho Inventory support

Zoho Inventory is voorraadbeheer software binnen Zoho ONE voor het beheren voor uw (online webshop) bestellingen en voorraad, vanaf de aankoop tot aan de verpakking en betalingen

Meer informatie

Project Management met Zoho Projects en Zoho Sprints 

De integratie tussen Zoho Projects en Zoho Sprints omvat zowel Agile als klassiek projectmanagement software

Meer informatie