Zoho Desk Implementatie

Heb je besloten dat het tijd wordt voor een professionele klantenserviceomgeving, en zie je dat Zoho Desk over alle nodige functionaliteiten beschikt? Dan wordt het tijd om Zoho Desk te implementeren! Onze specialisten helpen je graag bij de implementatie van Zoho Desk. We kunnen je advies geven, maar bieden ook trainingen aan. Eventueel kunnen onze consultants zelfs live met je meedenken bij het inrichten van jouw servicedesk.
Plan een afspraak

Tips voor een vlekkeloze Zoho Desk implementatie

Wil jij Zoho Desk implementeren binnen je eigen bedrijf? Dan raden we je aan om één teamlid als Zoho superadmin aan te wijzen. De superadmin is leergierig en wil alles over Zoho Desk te weten komen. Zo kunnen collega’s altijd bij deze persoon terecht wanneer ze vragen hebben over de klantenserviceomgeving. De superadmin kan bij vragen op zijn beurt weer contact opnemen met Apora.

We adviseren je bovendien om vooraf al goed na te denken over de behoeften binnen jouw bedrijf. Welke gegevens moeten jullie echt kunnen inzien? Welke functionaliteiten mogen absoluut niet ontbreken? Voorkom dat je de klantenserviceomgeving complexer maakt dan noodzakelijk is. Dat kan namelijk averechts werken!

Hulp bij de implementatie van Zoho Desk

Wil jij Zoho desk binnen jouw bedrijf implementeren? Dan kunnen wij je daarbij helpen. We verzorgen onder meer trainingen, zodat je weet hoe je dit systeem het best kunt gebruiken. Op die manier kan jouw bedrijf meteen van start gaan met Zoho Desk. Ook voor extra ondersteuning kun je contact met ons opnemen. Wij verzorgen zowel ondersteuning op locatie als op afstand.