Zoho Desk Training

Ben jij van plan om een helpdesk te creëren met behulp van Zoho Desk? Of wil je nog efficiënter gebruik maken van dit platform? Na het volgen van onze Zoho Desk training weet je precies hoe je jouw helpdesk het best kunt inrichten! Wij verzorgen zowel klassikale trainingen als 1-op-1 trainingen. Ook kun je bij ons zowel trainingen op afstand als op locatie volgen.
Plan een afspraak

Zoho Desk training voor beheerders

Binnen jouw organisatie is er altijd iemand verantwoordelijk voor het beheer van je helpdesk, namelijk de Zoho superadmin. Wij helpen je om dit teamlid optimaal voor te bereiden. Onze Zoho Desk training richt zich op het inrichten en beheren van de helpdesk. Heeft de beheerder van je helpdesk op een later moment nog vragen? Dan bieden we ook ondersteuning aan.

Zoho Desk training voor gebruikers

Jouw helpdesk wordt vrijwel dagelijks gebruikt door de specialisten van je klantenservice. Natuurlijk is het van belang dat ook zij efficiënt met Zoho Desk kunnen omgaan. Bij Apora verzorgen we dan ook trainingen voor gebruikers. Middels deze trainingen laten we jouw klantenserviceteam zien hoe het platform werkt!

Meld je aan voor een workshop!

Wil jij alles te weten komen over Zoho Desk, zodat je jouw klantenserviceomgeving écht zo efficiënt mogelijk kunt inrichten en beheren? Meld je dan aan voor een van onze workshops! Middels onze trainingen leer je alle ins en outs van dit platform kennen. Eventueel kunnen we ook trainingen op maat verzorgen, zodat de training perfect aansluit op de behoeftes binnen jouw organisatie.

Plan een afspraak

​​