Zoho Desk

Met Zoho Desk beheert u uw gehele klantenservice, verhoogt u de productiviteit van medewerkers en vergroot u de tevredenheid van de klant. Heeft u behoefte aan een demo of uitleg over de applicatie? Onze Zoho Desk Experts helpen u graag op weg! 
Plan een afspraak

De mogelijkheden met Zoho Helpdesk

  • Meerdere kanalen

Beheer al uw klantgesprekken via 1 applicatie, waardoor u met weinig inspanning al uw follow-up activiteiten regelt die binnenkomen per e-mail, chat, telefoon, social media en het contact formulier op uw website

  • Workflow automatisering

 Automatiseer en beheer uw klantenserviceprocessen. Meer informatie over workflows

  • Verbind Zoho Desk met uw huidige applicaties

Verbind Zoho Desk met de huidige hulpmiddelen van uw klantenservice

Voordelen van Zoho Desk

  • Verhoog de productiviteit van uw klantenservice
  • Handel klachten consistent en efficient af
  • Met de chatfunctie biedt u 24/7 ondersteuning aan klanten zonder uw team te hoeven opschalen